Bevezetés A történelemtanítás módszertana c. tantárgy oktatására az alapképzésben részt vevő egyetemi hallgatók számára a 4. évfolyam első félévében kerül sor. Ennek keretein belül a diákok elsajátíthatják azokat az elméleti alapismereteket, melyeket a pedagógiai gyakorlat idején hasznosíthatnak. Ehhez nyújtunk segítséget az említett tantárgyhoz kapcsolódó jegyzet segítségével. Ebben a jegyzetben az első modul időszak előadásaihoz, gyakorlati foglalkozásaihoz tartozó elméleti anyagba nyerhetünk betekintést. A képzés elméleti és gyakorlati részből tevődik össze. Az előbbi az előadásokat, utóbbi a szemináriumi foglalkozásokat, valamint az önállóan elsajátítandó témakörökat foglalja magában. Az előadások során részletezzük a történelemtanítás mibenlétét, szerepét a közoktatásban. Utóbbi gondolatmenetet pedagógiatörténeti áttekintés révén nyomatékosítjuk. Ezt a témakört a diákok részletesebben egyéni munka keretében tekintik át (beadandó dolgozat készítése, melynek maxim...
Az Irodalmi Szemle online felületén olvasható Folyamirány lényege, hogy egy kulcsszó (ebben az esetben a Komolyan gondolod? ) köré építve négy szerző legalább négyezer karakter terjedelemben elmesél egy történetet. Szánthó Erika Emma egy hete megálmodta Dolores életútját. Rob szemszögéből mesélt. Itt olvasható. Ma folytatódott a történet, A 2. részben Sofía gondolatait ismerhettük meg. Az Akadálymentesített Jelenlét elnevezésű online műhely résztvevői mesélnek. Mi történik a következő részben? Egy hét múlva megtudjuk.
Megjegyzések
Megjegyzés küldése